“Bailando” antrenörlerinin patronları ünlü bir kişiyi dans ettirmenin nasıl bir şey olduğunu anlatıyor

Barbie45

New member
Cuyo Stüdyoları, Martínez'de çok sakin bir sokakta yer almaktadır; Binanın içinde ise yoğun bir hareketlilik yaşanıyor. Kaydın ötesinde Dansmekan teknisyenler, dansçılar, konuklar, katılımcıların anne ve babaları, koreograflar, yapımcılar ve müşterilerle dolup taşıyor. Gelip gidiyorlar, büyük giriş holünde dolaşıyorlar, barı işgal ediyorlar, koridorlarda ve merdivenlerde birbirlerinin yanından geçiyorlar. Pistte partiyi bekliyorlar.


Program bu Pazartesi (Amerika'da saat 21.50'de) veda ediyor. Noelia Marzol ve etkileyici Tuli Acosta çiftleri arasındaki düello.


Ünlü bisiklet, 2006 yılında Marcelo Tinelli tarafından ana segment olarak açıldı. Gösteri maçı. 2023'ten bu yana Martínez'de kaydediliyor; daha önce, ben El Trece'deyken, Başkent'te çekilmişti. Fotoğrafçı ve muhabir dans koordinatörleriyle röportajın başlamasını beklerken, Eugenia López Frugoni Ve Lolo Rossidövmeler, tuhaf saç modelleri ve eksantrik kıyafetlerden oluşan bir geçit töreni gözlerinizin önünden geçiyor.


Bununla birlikte, engellerin üstesinden gelme yarışının sonucunda dış görünümün belirleyici bir ağırlığı olduğu görülmemektedir. Dans.


Teknik direktörlerle yapılan röportajdan da anlaşılacağı üzere önemli olan başka hususlar da var. Eugenia ve Lolo katılan tüm takımlardan sorumludur ancak görevleri genel koordinasyonun ötesine geçer: seçmelerden dansçı seçiyorlar; dansçı, ünlü ve koreograf ekiplerini bir araya getirdiler ve sanatsal olarak takip ediyorlar. Ve sonunda, terapötik diyebileceğimiz ekstra bir görevHer üçlüde ortaya çıkabilecek endişeleri, kaygıları ve çatışmaları yatıştırmayı amaçlıyor.


Eugenia López ve Lolo Rossi genellikle Tinelli ile komedi adımları atıyor. Fotoğraf Martin Bonetto

Lolo ve Eugenia: koreografiden duygusal kontrole


Eugenia Mendoza'da doğdu, klasik dansçı olarak eğitim aldı ve Cuyo Ulusal Üniversitesi Balesine katıldı. Yazın Colón Tiyatro Enstitüsü'nde ders almak için Buenos Aires'e giderdim.ancak 20 yaşına geldiğinde buraya yerleşmeye karar verdi, aynı zamanda caz eğitimi almaya başladı ve ardından müzikal komedi ve televizyona yöneldi.


Dansçı ve koreograf olarak Marcelo Tinelli ile işbirliğine başladı.farklı programlar boyunca devam etti ve programa ulaştı, burada Lolo'nun da katıldığı bir takım kurdu. Dört sezonun ardından iki çocuğu dünyaya geldi ve on yıl boyunca neredeyse tamamen emekli oldu. 2019'da “büyük ortağım Lolo ile birlikte geri döndü ve sanki zaman hiç geçmemiş gibiydi” diyor.


Lolo, Mar del Plata'da doğmuştu. Klasik dansta iyi bir temel oluşturdum ve ardından cazın da aralarında bulunduğu diğer disiplinleri de ekledim.; Belli bir noktadan itibaren Mar del Plata yazındaki müzikal komedilerde pek çok çalışması oldu.


Bir gün İspanyol bir koreograf, bir taklitçi figürü etrafında uluslararası bir gösteri düzenlemek için dansçıların seçmelerine katıldı. Bu yüzden Lolo İspanya'da yaşadı Birkaç ay boyunca çok sayıda turneye çıktı ve daha sonra Arjantin'e dönmeye karar verdi. Televizyonda ve tiyatroda birçok çalışması vardı. Her zaman mesleğinden geçimini sağladı ve dans dersleri almayı hiç bırakmadı. O katıldığında Dans Bir koreograf olarak hazırladığı ilk çift Ünlü konuk olarak Dady Brieva.


Eugenia Mendoza'da doğdu, klasik dansçı olarak eğitim aldı ve Cuyo Ulusal Üniversitesi Balesine katıldı.  Fotoğraf Martin Bonetto
Eugenia Mendoza'da doğdu, klasik dansçı olarak eğitim aldı ve Cuyo Ulusal Üniversitesi Balesine katıldı. Fotoğraf Martin Bonetto

İkili, farklılıklarına rağmen birlikte çalışırken birbirlerini çok iyi anladıklarını doğruluyor. Lolo şunları söylüyor: “Eugenia'nın çok karakterli bir kişiliği var ve ben (gülümsüyor) daha şefkatliyim. Siparişleri veriyor ve ben onlara sarılıyorum. Gerekli bir kombinasyon.”


Tinelli'nin klasiğinin ABC'si


-Programı bilmeyen birine “Bailando”nun ne olduğunu nasıl anlatırsınız?


Lolo: Bu, katıldığı bir yarışmadır. ünlü bir kişi ve profesyonel bir dansçı bir dans çifti oluşturuyor. Bir koç tarafından hazırlanan bu çift, haftada bir, farklı tarzlarda bir koreografi öğrenmek zorunda; Yetkili bir jüri tarafından değerlendiriliyor ve oradan eleniyor veya yarışmaya devam ediyorlar.


-Çiftler nasıl bir araya gelir?


Eugenia: Marcelo ünlüleri seçiyor, biz de üçlüyü bir araya getiriyoruz; yani, sonunda gerçek bir aile oluşturan dans çifti ve koreograf. Çok arkadaş canlısı olma ve dava uğruna kendilerini feda etme eğilimindedirler. Ayrıca bazı durumlarda birbirlerini tam olarak anlamadıkları için ekipleri parçalara ayırdık; Ancak Bunları bir araya getirme konusunda çok iyi olduğumuz için övünüyoruz..


Lolo, Mar del Plata'da doğdu, klasik dans konusunda iyi bir temele sahipti ve daha sonra caz gibi diğer disiplinleri de ekledi.  Fotoğraf Martin Bonetto
Lolo, Mar del Plata'da doğdu, klasik dans konusunda iyi bir temele sahipti ve daha sonra caz gibi diğer disiplinleri de ekledi. Fotoğraf Martin Bonetto

-Koreografileri öğrenmenin ötesinde ne gibi zorluklar ortaya çıkıyor?


Lolo: Örneğin yorgunluk. Ya da ne sanatçı egosu olan ünlü kişi değerlendirilmekten hoşlanmaz; ya da “korkunç iş çıkardın” diyen bir jüri.


-Katılmayı reddeden ünlü kişileri tanıyor musunuz?


Lolo: Elbette çok, ama bulamadık. Birinin daveti kabul etmesinin veya etmemesinin diğer nedenleri arasında, katılımcı olmak için gereken süre de vardır. Dır-dir Her gün günde üç saatlik bir iş ve sizi aradıklarında müsait olmanız gerekiyor. Sözleşme Mart ayından Aralık ayına kadardır ve bu süre içerisinde ilk galada elenebilir veya finalist olabilirsiniz.


Eugenia: Yani katılım tüm yıl boyunca sürebileceği gibi iki ay da olabileceği gibi bir hafta da sürebilir.


Dansçıların seçimi


Duraklat: Tito Díaz stüdyosunun koridorunu geçiyor (“Güle güle Tito!”) 2019'da Malambo de Laborde Festivali'nde ulusal şampiyon olan ve vahşi bir koçan yapıcıyı canlandıran kişi. Juan Manuel de Rosas.


Eugenia: öyle mi Folklordan gelen dansçıların, özellikle de erkeklerin çok hayranıyım. Başka bir durakları, başka bir duruşları, iyi teknikleri, iyi işitmeleri ve koordinasyonları var. Ve ayrıca diğer stilleri öğrenme konusunda büyük esneklik; Genel olarak buraya gelen diğer dansçılar her şeyi nasıl dans edeceklerini bilmiyorlar; Bir veya en fazla iki uzmanlık alanı var ve gerisini öğrenmeleri gerekiyor.


Dansçıları nasıl seçiyorsunuz?


Lolo: Her zaman kalabalık olan sezon başladığında açık seçme çağrısında bulunuyoruz. Daha sonra üç filtreden geçerler. Öte yandan, seçmelere katılan, ancak onları tanıdığımız ve orada olmalarıyla ilgilendiğimiz için kişisel olarak adlandırdığımız dansçılar da ortaya çıkıyor.


-İlk turda hangi stilleri istiyorsunuz?


Lolo: Basit bir koreografi ama her şeyden önce farklı tarzlar için esnekliğini değerlendiriyoruz.


Eugenia: Bir zamanlar dansçı bulmak için illeri dolaşıyorduk ama son zamanlarda bize video göndermenizi rica ediyoruz. İç bölgelerden gelen çok sayıda insan Buenos Aires'e çok erken geliyor ve geceyi geçirecek yerleri olmadığından dışarıda uyuyorlar. İlk turu geçemeseler bile minnettar kalıyorlar çünkü kendilerini çok iyi karşıladığımızı düşünüyorlar; ve bunu sadece uygun olduğu için değil, aynı zamanda heyecanla gelen bu çocukları barındırmayı sevdiğimiz için yapıyoruz.


Yıllardır Tinelli onlara genellikle kamera Lolo ve Eugenia'ya, bazen onları sahanın merkezine götürüyoruz.
Tinelli yıllardır Lolo ve Eugenia'ya bir “kamera” veriyordu, bazen onları sahanın merkezine götürüyordu.

“Sana on hasta, bana on hasta”


-Antrenörün hangi şartlara sahip olması gerekiyor?


Lolo: Sadece iyi bir koreograf olmakla kalmayın, aynı zamanda harika bir öğretmen ve bir “psikolog”. Provalarda olup bitenler, koreografiyi öğretmek ve öğrenmekten çok daha samimidir.


-Peki koreograflarla ilişkiniz ne durumda?


Eugenia: Lolo ile her zaman şakalaşırız “Ekipleri ayırdık; size 10 hasta, bana 10 hasta”. Sorunlar yalnızca sanatsal değil; belki bunalmış veya bitkin olmuşlardır veya Dans etmeyen birini nasıl dans ettireceklerini bilmiyorlar.


Lolo: Bazen koreografik kurguya giriyoruz ama her zaman daha derine iniyoruz.


-Ortaya çıkabilecek sorunlar sadece ünlüleri mi ilgilendiriyor?


Eugenia: Hayır hayır. Ayrıca ünlülere rehberlik etmek, yardım etmek ve aynı zamanda gösteriş yapmak zorunda olan profesyonel kızlar ve erkekler arasında da karşımıza çıkıyorlar; çifte, yorucu bir iş.


-Ünlülerin hiç dans etmeden geldiklerinde yaşadıkları temel zorluklar neler?


Eugenia: %70'i ayrışmayı çok zor buluyor.


Lolo: Bir diğer büyük korku ise koreografiyi hatırlamıyorum… neredeyse herkes için bu büyük hayalettir. Bu, normalde çok rahat olan babamın başına geldi. Öte yandan şöyle biri vardı: babama benzeyen, danstan hiç anlamayan boksör La Mole Moli. Ve bir gün yarışmaya katılır ve sempatisi nedeniyle halk oyu ile kazandı ve yarattığı karakter için.


Eugenia: En korkunç şey ise işitme kaybolduğunda.


-Peki bu durumda koreograflar ne yapar?


Lolo: Profesyonel dansçılar onlara rehberlik eder, barları anlatır veya şarkının sözlerinde gezinmelerine yardımcı olur. Bazen İlgili ayakla başlamalarını hatırlatmak için bir bacağına kırmızı bir kurdele taktılar..


Eugenia: En kötü düşmanınız kafanızdır ve bu, ünlü insanların büyük bir kısmının başına gelir. Yalnızca alay edilme korkusunu kaybedenler ancak o zaman öğrenmeye başlayabilirler.. Birçoğu bu engeli geçemiyor.


Program El Trece'de yayınlandığında Eugenia López Frugoni ve Lolo Rossi geri dönüşte.  TV'yi yakalayın.
Program El Trece'de yayınlandığında Eugenia López Frugoni ve Lolo Rossi geri dönüşte. TV'yi yakalayın.

Anekdotlar


Eugenia: Projeye başladığımda Dans O bir koreograf ve baş antrenördü; Çiftlerin sayısı yıldan yıla artıyordu ama televizyon tecrübesi olan çok fazla koreograf yoktu. Günde yedi ya da sekiz provayı izleyerek ve birçok kez koreografla birlikte sayıları bir araya getirerek Buenos Aires şehrini gezdim. Deli. Çok eğlenceli provalar vardı, bazılarında ise oturup içki içtim ve alkışladım. ve beni çalışırken öldüren diğerleri.


-Bazı ünlü anekdotlar?


Lolo: Baba, yine o! Koltuk altlarım birbirine yapışarak dans ettim ve ona söyledim “Sen nesin? Tyrannosaurus Rex mi? Koltuk altlarımı açtım!. Kızgın gibi davrandı ama çok tatlı bir adam ve aynı zamanda çok komik bir adam. Örneğin Pampita'da ilginç bir şey oldu: O bir dansçı ve hiçbir şeyin ona maliyeti yok. Fakat, Galada hiçbir zaman öğrenilen koreografiyi yapmadım, bunun yerine tamamen farklı, o anda icat edilen bir şeyi yaptım.ama o kadar çekici ki sadece “o bir kraliçe” diyebilirsiniz.


Dans ve sonuçları


-Bailando'nun genel olarak dansa daha fazla ilgi uyandırdığı sıklıkla söylenir. Aynı fikirdeler? Program sayesinde Teatro Colón'da, San Martín'de veya dans gösterilerinde daha geniş bir izleyici kitlesi var mı?


Lolo: Sanmıyorum ama bu doğru Dansın sorunları ve ifadeleri hakkında popüler bilgiyi uyandırdı bu daha önce yoktu.


Eugenia: Ve ayrıca dansçının görevine prestij kazandırdı. İnsanlar bu mesleğin ne anlama geldiğini anlıyor.


Lolo: Harika bir örnek Hernán Piquín. Başka bir dünyadan geliyor: Teatro Colón, klasik bale. İlk başta katılmaya karar vermedi ama iki kez şampiyon oldu. Konu bununla ilgili Dans: Dansı insanlara ve dansın ne anlama geldiğine yaklaştırmak. Dans okulları çoğaldı burada ve her yerde ve bunun programın bir etkisi olduğunu düşünüyorum.


Eugenia: Dans vücudunuzla olan ilişkinizi ve kendinizi ifade etme şeklinizi değiştirir. Birçok ünlü “Dansı asla bırakmak istemiyorum” diyerek buradan ayrıldı.


Lolo: O DansAyrıca birçok aşk çifti kurdu: dansçıyla dansçı, ünlüyle ünlü, dansçıyla ünlü. Prova sırasında tanışan ve sonra aşık olan insanlar.