Netflix, 2025'te üç aylık abone sayılarını raporlamayı durduracak

amazing

New member
Netflix'te kör olan tek şey aşk değil. Perşembe günü ilk çeyrek kazanç raporunda gişe rekorları kıran 9,3 milyon yeni abonenin duyurusunu yapan yayın devi, 2025'ten itibaren üç aylık üyelik sayılarını paylaşmayı bırakacağını da açıkladı.

Hissedarlara gönderilen bir mektupta, “Gelirimizin veya kârımızın çok az olduğu ilk günlerimizde, üyelik büyümesi gelecekteki potansiyelimizin güçlü bir göstergesiydi. Ancak şimdi çok önemli kâr ve serbest nakit akışı elde ediyoruz” deniyor. “Ayrıca reklamcılık ve ekstra üye özelliğimiz gibi yeni gelir akışları da geliştiriyoruz, dolayısıyla üyelikler büyümemizin yalnızca bir bileşeni.”

Netflix ayrıca başka bir ölçümün 2025'te raporlardan çıkarılacağını da duyurdu: ARM veya üyelik başına ortalama gelir, mektupta “akış gelirinin ortalama ücretli akışlı üyelik sayısına bölünmesiyle dönem içindeki ay sayısına bölünmesi” olarak tanımlanıyor. .


Eş CEO Greg Peters, kazanç çağrısında şirketin üye büyümesinden gelir ve kâra değişen önceliklerine atıfta bulunarak, “Sonuçta bunun işin gelişimini yansıtan daha iyi bir yaklaşım olduğunu düşünüyoruz.” dedi.

Netflix, yıllardır istikrarlı bir abone artışı yaşadıktan sonra 200.000 abone kaybettik 2022'nin başında ve o yılın Temmuz ayına gelindiğinde kaybetmişti. neredeyse bir milyon Daha. Hisse senedi fiyatındaki düşüşün ardından yayıncı daha ucuz bir fiyat başlattı. reklam destekli plan ve 2022 sonu itibarıyla bir önceki yıla göre neredeyse 9 milyon abone elde etti.

Abone büyümesi 2023'te her çeyrekte arttı; Netflix'in de baskı uyguladığı yıl şifre paylaşımı Ve zamlı fiyatlar bazı müşterileri için ise yıl sonuna kadar 13,1 milyon kişi daha eklendi. En son kazanç raporuna göre yayıncı, 2024'ün ilk çeyreğinde 9,3 milyon daha elde etti.

Eş-CEO Ted Sarandos çağrıda şunları söyledi: “Katılım konusuna odaklanmamızın nedeni, bunun teklifimizle ilgili üye memnuniyetinin en iyi göstergesi olduğuna inanmamızdır.” “Mutlu üyeler daha çok izliyor, daha uzun süre kalıyorlar, arkadaşlarına anlatıyorlar ve bunların hepsi etkileşimi, geliri ve kârı artırıyor; yani kuzey yıldızlarımız.”

Yayıncı aynı zamanda canlı sporlara da yöneliyor ve yayına başlama haklarını alıyor WWE Ham 2025'te ve yalnızca sosyal medya yayıncılığı yapan yıldız Jake Paul'un Mike Tyson ile boks maçı Temmuzda.

Son tarih, bu ayın başlarında şirketin film departmanını yeniden düzenlediği için az sayıda işten çıkarmanın beklendiğini bildirmişti.



Haberler'den daha fazlası




Rishikesh Rajagopalan


Rishi Rajagopalan, Haberler'in sosyal medya yardımcı yapımcısı ve içerik yazarıdır.