Netflix, ABD'de abonelik fiyatlarını artırdığını söylüyor İşte ödeyeceğiniz miktar.

amazing

New member
Yayın aboneliklerinizi iptal etmenizi engelleyecek yeni taktik hakkında sohbet etmek









Yayın aboneliklerinizi iptal etmenizi engelleyecek yeni taktik hakkında sohbet etmek

03:21


Netflix, bugünden itibaren ABD'li abonelere yönelik abonelik planlarının fiyatlarını artıracağını söyledi; bu, yayın hizmetinin canlı programlamaya doğru genişlemesiyle birlikte gelen bir hareket.

Yayın hizmeti, tatil sezonu çeyreğinde neredeyse 19 milyon abone eklediğini ve yeni stratejinin işe yaradığının sinyalini verdiğini söyledi.

Abonelik fiyatlarındaki artış, hizmetin sonuncusundan sonra geldi 2023'te fiyatlar arttıaynı zamanda bir başlangıç yaparken Şifre paylaşımına darbe aynı yıl. Netflix'in canlı programlama girişimi öncelikle daha fazla reklam satma çabasına bağlı olsa da, aynı zamanda mevcut abonelere hizmete bağlı kalmaları için başka bir neden verirken yeni izleyicilerin de ilgisini çekiyor gibi görünüyor.

Şirket yaptığı açıklamada, “Programlamaya yatırım yapmaya ve üyelerimize daha fazla değer sunmaya devam ettikçe, Netflix'i daha da geliştirmek üzere yeniden yatırım yapabilmek için ara sıra üyelerimizden biraz daha fazla ödeme yapmalarını isteyeceğiz” dedi.

İşte Netflix'in yeni fiyatlandırma planları


Netflix, Haberler'a gönderdiği bir e-postada, Amerikalı müşterilere yönelik abonelik planlarını, plana bağlı olarak ayda yaklaşık 1 ila 2,50 ABD Doları arasında artıracağını söyledi.

  • Reklamlı standart plan ayda 6,99 dolardan 7,99 dolara yükselecek
  • Standart abonelik, mevcut 15,49 $'a kıyasla ayda 17,99 $'a yükselecek
  • Prim planı şu anda aylık 22,99 $'dan ayda 24,99 $'a çıkacak
  • İlave üye eklemenin maliyeti artık 7,99 $'dan 8,99 $'a çıkacak
Şirket, reklama dayalı plan için ekstra üye eklemenin aynı kalacağını ve ayda 6,99 ABD doları olacağını söyledi.


Associated Press

bu rapora katkıda bulunmuştur.




Daha




Aimee Picchi


Aimee Picchi, iş ve kişisel finans konularını ele aldığı Haberler'un yönetici editörüdür. Daha önce Bloomberg News'te çalışmış ve USA Today ve Consumer Reports gibi ulusal haber kuruluşlarında yazılar yazmıştır.