Super Bowl 2025 reklamlarını erken izlemek ister misiniz? Bu reklamlar zaten canlı.

amazing

New member
Bazı Super Bowl'un CBS'de özel olarak yer alan en büyük reklamları









Bazı Super Bowl'un CBS'de özel olarak yer alan en büyük reklamları

04:45


Milyonlarca Amerikalı, Pazar günü 2025 Super Bowl'u sadece izlemek için değil şampiyonluk oyunuaynı zamanda ülkenin en büyük reklamverenlerinden bazılarının büyük bütçeli reklamlarını kontrol etmek için. Birçok şirket, Philadelphia Eagles ve Kansas City Chiefs arasındaki büyük oyundan önce vızıltı üretmeyi amaçlayan ya yerlerini alay ediyor ya da reklamlarını erken yayınlıyor.

New Orleans'taki Super Bowl Lix'in 9 Şubat yayın için 120 milyondan fazla izleyici çekmesi bekleniyor, bu da Fox'ta yayınlanacak ve Ücretsiz canlı yayın Tubi'de, onu yılın en çok görüntülenen televizyon etkinliklerinden biri haline getiriyor.

Bu büyüklükteki bir kitleyle, reklam fiyatları bir rekora ulaştı ve birkaç reklam noktasının rekor 8 milyon dolar ve hatta 8 milyon $ artı 30 saniye için satıldığı bildirildi. 30 saniyelik bir nokta ile karşılaştırılır Yaklaşık 7 milyon dolara satış Geçen yılki oyun sırasında.

Super Bowl hava süresini güvence altına alma yatırımının ötesinde, reklamverenler reklamlarını oluşturmak için milyonlarca para harcıyor ve yatırımlarının ödemesi için baskıya katkıda bulunuyorlar. Super Bowl reklamı bir gol atan bir şirket için, avantajlar yeni müşteriler çekerek ve daha güçlü marka sadakati yaratarak bir satış artışı içerebilir.

Fox Sports Reklam Satış Başkan Yardımcısı Mark Evans'a göre, bu yılki reklam kategorilerinin karışımı çoğunlukla olağan şüphelileri içeriyor: içecekler, atıştırmalıklar, teknoloji şirketleri ve telcos. Yetkili, daha fazla reklamda AI'ya odaklanacağını ve bu yıl reklam veren biraz daha ilaç şirketi olduğunu söyledi.

İşte zaten çevrimiçi izleyebileceğiniz bazı reklamlar.

Coors Light Super Bowl reklamı


Coors Light'ın 60 saniyelik spotu, “Pazartesi günleri vakası” olduğu için tembelliklere sahiptir ve hayat boyunca yavaşça hareket ederken büyük ve küçük felaketlerle karşılaşırlar. Reklam, Gıda Yayına göre “Pazartesi günlerinin ne kadar yavaş hissettiğini” kapsüller.




Coors Light – Yavaş Pazartesi: 60 – Big Game Rota Ticari 2025 ile
Coors Light YouTube'da

Instacart Super Bowl reklamı


Şirketin “Biz buradayız” olarak adlandırılan reklamı, Kool-Aid Man'dan Energizer Bunny'ye kadar bir dizi marka maskotuna dokunuyor ve teslimat hizmetinin birkaç dakika içinde kapınızda olmalarını sağlayabileceği fikriyle.




“Biz buradayız” büyük oyun spotu I Instacart ile
İnstacart YouTube'da


Bir reklam yayını olan DesignRush, “marka maskotlarının Avengers benzeri bir birleşmesi” ye benzetti.

Häagen-Dazs Super Bowl reklamı


Dondurma markası, Super Bowl'un tadı hit film franchise “Fast & Furious” dan gelen bir nokta ile çıkışını yapıyor.

“O kadar hızlı değil, çok öfkeli değil” olarak adlandırılan reklam, Vin Diesel'in Dominic “Dom” Toretto ve Michelle Rodriguez rolünü Letty Ortiz olarak tekrarlayan bir Häagen-Dazs'ın elinde bir okyanus tarafı sürücüsünün tadını çıkarırken yeniden yer alıyor.




Häagen-Dazs | Büyük Oyun 2025 Ticari | “O kadar hızlı değil, çok öfkeli değil” ile
Häagen-Dazs bizi YouTube'da

Hellmann's Super Bowl Ticaret


Mayo markasının spotu, bu sefer aktör Meg Ryan ile Hellmann'ın aksi takdirde “meh” sandviçini ekledikten sonra ecstasy'yi ifade eden “Harry Sally ile tanıştığında” klasik bir film sahnesini canlandırıyor. “Sally Hellmann ile tanıştığında” olarak adlandırılan nokta, aktör Sydney Sweeney'nin klasik çizgiyi tekrarlamasıyla sona erer, “Sahip olacağım.”




Sally Hellmann's ile tanıştığında: 30 – Super Bowl Commercial 2025 ile
Hellmann's YouTube'da

Michelob Ultra Super Bowl reklamı


Bu 60 saniyelik reklam, pickleball'da yenebilecekleri bahis yaparak Michelob Ultra biralarından daha genç oyuncuları acele ederken aktörler Willem Dafoe ve Catherine O'Hara'ya sahiptir. “Seni bir ultra için mi oynuyorsun?” O'Hara, yerinde soruyor.

Dafoe yaptığı açıklamada, “Michelob Ultra bana konseptle geldiğinde, komik olduğunu düşündüm. Bunu hayata geçirme sürecinden, özellikle Catherine ile çalışma sürecinden keyif aldım.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Bence insanlar bundan bir tekme atacak, kötü adamları eğlenceli ama rekabetçi bir ortamda oynadığımızı görecekler.”




Ultra koşuşturma | Super Bowl Lix | Michelob Ultra ile
Michelob Ultra YouTube'da

Pringles Super Bowl reklamı


Patates çipi markasının “Bıyıkların Çağrısı” başlıklı yeri, aktör Adam Brody'nin bir partide atıştırmalıktan kaçtıktan sonra bir Pringles filosuna girmesini içeriyor. 1960'ların “Batman” TV şovunun tema şarkısına ayarlanan reklam, daha sonra aktör Nick Officeman ve basketbolcu James Harden gibi erkeklerin bıyıklarını keser ve onlardan ayrılırlar ve süpermarketlerde pringles kutularını bulmak için uçarlar. Brody'ye geri dön.

“Pure Nightmare Fuel” olarak adlandırılan nokta, yiyecek ve içecek yayını tatma masasıdır.




Pringles | Bıyıkların çağrısı ile
Bizi Çıkarıyor YouTube'da

Reese's Super Bowl reklamı


Hershey Company, “Yeme Lava” adlı bir Super Bowl noktasında Reese'in Çikolata Lava Big Cup'dan yeni bir şeker reklamını yapıyor. Ticari, gerçek lavları şekerleme ile karıştıran insanların ordularıyla mücadele eden aktif bir yanardağda bir park korucusu tasvir ediyor. “Lava Yeme – New Reese'in Çikolata Lava Big Cup'ı yiyin,” onları bir megafonun üzerinden geçiriyor.




Reese's | Lava Yeme ile
Rees YouTube'da



İlişkili Yayın

bu rapora katkıda bulundu.




Daha




Aimee Picchi


Aimee Picchi, iş ve kişisel finansmanı kapsadığı CBS Moneywatch'ın Yardımcı Yönetmenidir. Daha önce Bloomberg News'de çalıştı ve USA Today ve Tüketici Raporları da dahil olmak üzere ulusal haber kuruluşları için yazdı.