Uygun bir zamandır, bu ideal söyleyebiliriz, Viviana Canosa gibi medya skandalının mimarı. Formların fazlalığının, başkanlık sesi olan kamusal ifadenin büyük temsili ile etkinleştirildiği bir zamanda, onun gibi, onu etkinleştirmek için çok fazla önemsemeyen, Pyrooman ünlü yüksek trafiğini serbest bırakmak için her zamankinden daha rahat hissetmeli, Viviana'ya ilk andan itibaren aradığı şeyi vermedi, ki bu da pusula veya fame. Kurulum.
Canosa, gerçeğin iyi bir hikayeyi mahvetmek zorunda olmadığını öğrendiği Chiche Gelblung ve Jorge Rial'ın dövmesinde, bunu iyi biliyor: sizinle ilgili olmak zorunda. Seni görmek için kendinize göstermelisin. Cogote soyun, bir şeyi kırın, gürültü koyun. Tabii ki, ne yaptığı için özellikle iyi değil, o zaman, Özniteliklerinizin kutusuna baktığınızda, her zaman aynı şeyi seçersiniz: gücü, çünkü yaptığı şeyde güçlüdür. Erdemli değil, belirlenir. Harika değil, kararlı. Yaratıcılıktan eksik olan cesurlukla ödeme yapın. Sert, viviana, diz veya tefekkür olmadan. Size yetenek satanlardan biri ama paketi açıyorsunuz ve irade oldu.
Skandal, zamanın bir maldır ve tüm ürünler gibi doğası vardır. Wanda-icardi Jaleo, malzemelerin bir yorgunluğunu gösteriyordu Ve nefes almasına izin verme zamanı gelmişti. Ancak, olduğumuz aç morbidite tabaklarına, çiğnenen et olmadan, gözlerimizi stupor ile dolduran insan sefaletlerinin gösterisi olmadan ve telefonlarda yirmi saniyelik rastgele videolarla keyif alamaz. IB 400 ve Gargaletas'ı satan reklamverenlerin ulaşamayacağı hiçbir program yöneticisi bizi sevmez, bu yüzden her zaman bir kapı skandalı olmalıdır.
Sorun hangisi ve burada göründüğü yer Genel yapımcısı Viviana Canosa ve Andrés Bombillar'ın ikilisi Derecelendirme kasabası, yeni sınırların kurulmasında birbirine eşlik etmek: Canlı dioksit alımı, klor dioksit, varsayılan pedofili vahşi revoleo, Ekranın çizik ne olursa olsun, görünür haberlerin yüksek etkisi, ateşkes olmadan şaşkınlık, dilsiz cazibe, korkutma, stupor.
Onu kişisel olarak bilmiyorum, ama Viviana'nın kendi yeni gönderilen seslerini dinleyenlerden biri olduğundan şüpheleniyorum. Ne dediğini doğrulamak ve kendi sesinin kaba cazibesini, kendi sesinin kaba cazibesini doğrulamak ve böylece aynanın bir hedonizmini doğrulamak için çok fazla değil. Aslında, Geçen hafta bu programı onu dinleyen uzun bir ses oldu. Zaten Pazartesi günü, bir panelin onu kuşattığından şüphelendik, ki bu sadece Cuma günü nihayet bu fakir insanlara konuşmaya izin verdiğinde kontrol edebileceğimiz.
Kale olarak, Milei gibi, belki de hepimiz gibi ama onlar içindeki bazı histrionik nedenlerden dolayı biraz daha maruz kalır, daha fazla görünür, Viviana'nın benlikle ilgili bir sorunu var. Her durumda, desen aynıdır: yükseklik, yükseklik, ölçeğin tekilliği arayın. Fort, silikon topuklu ayakkabıları birkaç santimetre kazanmak için koydu. Milei kendini zeytin ağaçlarına asar, burada lifli, güçlü ve iyi kesilmiş deltoid eğrisini keser. Ve Viviana?
Viviana, odaya, içgözlemsel Fulgor'un altın bir anı olan mükemmel bir derinlik anı verdiğine ikna ettiğine bakar. Onu görmek ve harika hissettiğini bilmek Kendi Barbie dünyasında kendi Barbie kızını hissediyor, Kendi Juana Viale. Sonra, kamera sönüyor ve birisinin, belki de aynı pompanın, nasıl uyanacağını söylemesi gerektiğini düşünmek istiyorum: PST, EY, VIVI, Juana Viale doğdu.
Ama artık bunu bilmiyoruz. Ne gördüğümüzü biliyoruz ve gördüğümüz şey, ekranlar tarafından değişerek, birbirleriyle içsel olanlara sahip olarak, 19. yüzyılında yerleri sarma, inatçı tüfekçi ve onur, demirleme davranışı ve yıllar geçiyor ve Vareos'tan devam ediyor. Kraliyet İspanyol Akademisi'nin verec, mastar, dokuzuncu anlamı: Parlatıcı ile yürümek.
Bununla birlikte, tüm bu Lupanar gazeteciliğinin ortasında yazmak için iyi bir şey var. Bir reaktif vardı. Defavarlık, fazlalık, dikkatsizlik, kusur, bilgilendirici kötü praks, kayak, hakaret, opprobrium, yaralanma, isimlerin kanaması ve bu sefer güçlü bir şekilde, bir reaktif olan gerçeklerin şaşkına dönmesi. Ve tıpkı Canosa'nın bizi yorumladığı ve bulunduğumuz kitleler için morbid tortuyu satmak için dışarı çıkması gibi, Mariana Fabiana veya Florencia Peña gibi sesler bizi yorumlar ve yayılma ve kontrol eksikliği karşısında sınırlar istemek için dışarı çıkar. Her zaman sanatçılarımız, iletişimcilerimiz, ekranın kronik sakinlerimiz, onlarda konuşuyoruz. Çünkü bir nedenden dolayı, bir toplum olarak organize ettiğimiz, tüketmek, tüketmek için organize ettiğimiz kamu figürleri paletinde taçlandırılırlar. Biz Canosa'ız ve biz de aldığı cevaplarız. Tüm televizyon her zaman bir ifade, her zaman dildir. Ve tüm dil her zaman temsildir. Televizyon temsil etmezse, düşer, hava çıkar. Ölür.
Biz yeni tonlarını, yeni eşitlemesini arayan bir ülkeyiz. Ve ona Pifia'nın bir sesine (güç vermek gibi) derecelendirdiğimizde, gelip tamir eden diğer seslere güç verebiliyoruz. Ve her şey televizyonda olur, 75 yıl boyunca, yansıma, kırılma yoluyla retebang olur, Arjantinlere kim olduğumuzu söylüyoruz.
Canosa, gerçeğin iyi bir hikayeyi mahvetmek zorunda olmadığını öğrendiği Chiche Gelblung ve Jorge Rial'ın dövmesinde, bunu iyi biliyor: sizinle ilgili olmak zorunda. Seni görmek için kendinize göstermelisin. Cogote soyun, bir şeyi kırın, gürültü koyun. Tabii ki, ne yaptığı için özellikle iyi değil, o zaman, Özniteliklerinizin kutusuna baktığınızda, her zaman aynı şeyi seçersiniz: gücü, çünkü yaptığı şeyde güçlüdür. Erdemli değil, belirlenir. Harika değil, kararlı. Yaratıcılıktan eksik olan cesurlukla ödeme yapın. Sert, viviana, diz veya tefekkür olmadan. Size yetenek satanlardan biri ama paketi açıyorsunuz ve irade oldu.
Skandal, zamanın bir maldır ve tüm ürünler gibi doğası vardır. Wanda-icardi Jaleo, malzemelerin bir yorgunluğunu gösteriyordu Ve nefes almasına izin verme zamanı gelmişti. Ancak, olduğumuz aç morbidite tabaklarına, çiğnenen et olmadan, gözlerimizi stupor ile dolduran insan sefaletlerinin gösterisi olmadan ve telefonlarda yirmi saniyelik rastgele videolarla keyif alamaz. IB 400 ve Gargaletas'ı satan reklamverenlerin ulaşamayacağı hiçbir program yöneticisi bizi sevmez, bu yüzden her zaman bir kapı skandalı olmalıdır.
Sorun hangisi ve burada göründüğü yer Genel yapımcısı Viviana Canosa ve Andrés Bombillar'ın ikilisi Derecelendirme kasabası, yeni sınırların kurulmasında birbirine eşlik etmek: Canlı dioksit alımı, klor dioksit, varsayılan pedofili vahşi revoleo, Ekranın çizik ne olursa olsun, görünür haberlerin yüksek etkisi, ateşkes olmadan şaşkınlık, dilsiz cazibe, korkutma, stupor.
Onu kişisel olarak bilmiyorum, ama Viviana'nın kendi yeni gönderilen seslerini dinleyenlerden biri olduğundan şüpheleniyorum. Ne dediğini doğrulamak ve kendi sesinin kaba cazibesini, kendi sesinin kaba cazibesini doğrulamak ve böylece aynanın bir hedonizmini doğrulamak için çok fazla değil. Aslında, Geçen hafta bu programı onu dinleyen uzun bir ses oldu. Zaten Pazartesi günü, bir panelin onu kuşattığından şüphelendik, ki bu sadece Cuma günü nihayet bu fakir insanlara konuşmaya izin verdiğinde kontrol edebileceğimiz.
Kale olarak, Milei gibi, belki de hepimiz gibi ama onlar içindeki bazı histrionik nedenlerden dolayı biraz daha maruz kalır, daha fazla görünür, Viviana'nın benlikle ilgili bir sorunu var. Her durumda, desen aynıdır: yükseklik, yükseklik, ölçeğin tekilliği arayın. Fort, silikon topuklu ayakkabıları birkaç santimetre kazanmak için koydu. Milei kendini zeytin ağaçlarına asar, burada lifli, güçlü ve iyi kesilmiş deltoid eğrisini keser. Ve Viviana?
Viviana, odaya, içgözlemsel Fulgor'un altın bir anı olan mükemmel bir derinlik anı verdiğine ikna ettiğine bakar. Onu görmek ve harika hissettiğini bilmek Kendi Barbie dünyasında kendi Barbie kızını hissediyor, Kendi Juana Viale. Sonra, kamera sönüyor ve birisinin, belki de aynı pompanın, nasıl uyanacağını söylemesi gerektiğini düşünmek istiyorum: PST, EY, VIVI, Juana Viale doğdu.
Ama artık bunu bilmiyoruz. Ne gördüğümüzü biliyoruz ve gördüğümüz şey, ekranlar tarafından değişerek, birbirleriyle içsel olanlara sahip olarak, 19. yüzyılında yerleri sarma, inatçı tüfekçi ve onur, demirleme davranışı ve yıllar geçiyor ve Vareos'tan devam ediyor. Kraliyet İspanyol Akademisi'nin verec, mastar, dokuzuncu anlamı: Parlatıcı ile yürümek.
Bununla birlikte, tüm bu Lupanar gazeteciliğinin ortasında yazmak için iyi bir şey var. Bir reaktif vardı. Defavarlık, fazlalık, dikkatsizlik, kusur, bilgilendirici kötü praks, kayak, hakaret, opprobrium, yaralanma, isimlerin kanaması ve bu sefer güçlü bir şekilde, bir reaktif olan gerçeklerin şaşkına dönmesi. Ve tıpkı Canosa'nın bizi yorumladığı ve bulunduğumuz kitleler için morbid tortuyu satmak için dışarı çıkması gibi, Mariana Fabiana veya Florencia Peña gibi sesler bizi yorumlar ve yayılma ve kontrol eksikliği karşısında sınırlar istemek için dışarı çıkar. Her zaman sanatçılarımız, iletişimcilerimiz, ekranın kronik sakinlerimiz, onlarda konuşuyoruz. Çünkü bir nedenden dolayı, bir toplum olarak organize ettiğimiz, tüketmek, tüketmek için organize ettiğimiz kamu figürleri paletinde taçlandırılırlar. Biz Canosa'ız ve biz de aldığı cevaplarız. Tüm televizyon her zaman bir ifade, her zaman dildir. Ve tüm dil her zaman temsildir. Televizyon temsil etmezse, düşer, hava çıkar. Ölür.
Biz yeni tonlarını, yeni eşitlemesini arayan bir ülkeyiz. Ve ona Pifia'nın bir sesine (güç vermek gibi) derecelendirdiğimizde, gelip tamir eden diğer seslere güç verebiliyoruz. Ve her şey televizyonda olur, 75 yıl boyunca, yansıma, kırılma yoluyla retebang olur, Arjantinlere kim olduğumuzu söylüyoruz.